czwartek, 26 lipca 2012

'Pocztówki' ślubne

Kiedyś podpatrzyłam coś podobnego na jakimś zagranicznym blogu i bardzo mi się to spodobało:)
Sama zrobiłam takie pocztówki z własnego ślubu, aby dać na pamiątkę najbliższej rodzinie. Uważam, że to świetny pomysł i postanowiłam włączyć tą opcję do swojej oferty. Dla każdej Pary Młodej przygotuję 'pocztówkę' w wersji cyfrowej. Będzie również możliwość wywołania jej przeze mnie dla określonej liczby gości. A Wam jak się ten pomysł podoba? ;)

Na razie tylko jeden wzór, ale znając życie, jak już zacznę robić to wersji będzie mnóstwo:)

Poniżej zdjęcia przykładowych 'pocztówek' ślubnych:



pocztówka z pleneru z jednego miejsca ( wydaje mi się, że jest bardziej spójna przez to)




Dla siebie zrobiłam takie 'pocztówki':





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz