środa, 4 lipca 2012

Albumy ślubne

Jak wiadomo zdjęcia potrzebują także oprawy. Albumy są przeróżne. Poniżej wstawiam te albumy, które już zrobiłam:

ALBUM TRADYCYJNY
Jeden dla Pary Młodej i dwa dla rodziców. Zdjęcia są przyklejane do stron.
Karty są przedzielone pergaminem.

Album Pary Młodej



Albumy dla Rodziców


 Detale







FOTOALBUM
A taki fotoalbum zrobiliśmy dla siebie z naszych zdjęć ślubnych. Album oprawiony w eko-skórę, karty są dość grube, na nich nadrukowane są zdjęcia, które wcześniej zakomponowałam w specjalnym programie. Nasz album ma wymiary 30x30, a dla rodziców dwa mniejsze 20x20 ( zawartość identyczna)

Nasz fotoalbum 
(zdjęcia na tej karcie albumu wykonane przez Karolinę Foks-Piątek, dwa na dole przez moją mamę i obrączki przeze mnie;))


 

Detale




Jest jeszcze FOTOKSIĄŻKA. Niestety zdjęć ślubnej fotoksiążki nie posiadam jeszcze.
W tej formie wykonałam jak na razie swoje portfolio. Podobnie jak w fotoalbumie
- zdjęcia są wdrukowane w strony. Okładka twarda. 


 Fotoksiążka


Detale




To by było tak pokrótce o albumach i ich wyglądzie:)
A Wam, jaki się najbardziej podoba? ;)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz