środa, 4 lipca 2012

Izabela i Damian

W ubiegłą sobotę robiłam zdjęcia a ślubie u Izy i Damiana. Jak zwykle pomagał mi mój mąż :) Para Młoda wyglądała pięknie, ślub i wesele jak z bajki :) Jedzonko pyszne :) Zachwyciły mnie także dekoracje namiotu- wszystko było dopracowane w każdym calu- było fantastycznie. Bukiet też był piękny- zrobiony przez panią Iwonę Pietrzak z kwiaciarni w Bychawie- polecam! :) Fajny był też zespół weselny- Legal Dance z Sochaczewa :)

Wstawia kilka najważniejszych momentów z tego ważnego dnia. Mam nadzieję, że Wam się spodoba :)











5 komentarzy:

  1. niesamowite!!! :)
    Twoje zdjęcia podobają mi się coraz bardziej! :)
    Mogę wiedzieć,jaki masz sprzęt?

    OdpowiedzUsuń
  2. a dziękuję :) ze zdjęciami ślubnymi to dopiero początek, mam nadzieję, że będzie jeszcze lepiej :) Co do sprzętu to dostałam dotację z Unii Europejskiej dzięki czemu mogłam sobie pozwolić na profesjonalny sprzęt :) I mam canona 5dII i jasne obiektywy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jestem przykładem tego, że marzenia się spełniają, bo jeszcze 2 lata temu śniłam o tym, żeby być fotografem no i przede wszystkim, żeby mieć jakiś sprzęt fajny, ale nie wierzyłam tak naprawdę do końca, że to się kiedyś spełni.. A tu proszę :) Trzeba marzyć :)

      Usuń
    2. gratuluję i trzymam za Ciebie kciuki! :) na prawdę masz talent i pasję a mimo to jesteś bardzo skromna,co rzadko się teraz zdarza.... marzę,ale wcielę te marzenia w zycie dopiero,gdy przeprowadzę się do Krk. Pozdrawiam!!! :))

      Usuń